شیشه فتوکرومیک خودرو،قسمتی از تولیدات گسترده شیشه فتوکرومیک می باشد،این نوع از شیشه ها،در صورت قرار گیری در معرض تشعشعات فرابنفش خورشید در مدت زمان کوتاهی تغییر رنگ داده و به رنگ تیره در می آیند،این ویژگی در شیشه های فتوکرومیک باعث استفاده انها در ساخت عینک،ساختمانها و خودرو می باشد،که استفاده انها درزمینه تولید شیشه خودرو، به دلیل ممانعت از ورود تابش مزاحم نور خورشید و مهیا نمودن شرایط آسایش حین رانندگی برای راننده و سر نشینان و همچنین ایجاد ظاهری متفاوت و زیبا برای خودرو،با تقاضای فراوانی روبرو بوده است.

شرکت تولید شیشه فتوکرومیک خودرو

طرح های شیشه فتوکرومیک خودرو

طرح های شیشه فتوکرومیک خودرو

در تولید شیشه های فتوکرومیک تکنولوژی های متفاوتی استفاده می شود که در نتیجه این امر،تولیدات متنوعی با درجه کیفیت ساخت متفاوت و در نتیجه آن،قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد ،البته تولید این محصول در داخل کشور تاثیر مثبتی در قیمت و کیفیت آن داشته،همچنین موجب در دسترس بودن این محصول برای تمام مدلهای خودرو رایج در بازار کشور شده است.

باید توجه داشت که خاصیت فتوکرومیک شیشه های تولیدی،بخش جدا نشدنی این محصولات است و بر خلاف برجسب های موجود در بازار که قابل نصب هستند و همچنین قابلیت برداشته شدن از روی شیشه ها را دارند،تکنولوژی فتوکرومیک بخشی از مراحل ساخت این نوع از شیشه ها است،و مناسب مدل های متنوع خودروهای موجود در بازار تولید می شود.

طرح های شیشه فتوکرومیک خودرو:شیشه فتو کرومیک خودرو دو دسته رنگی و دودی در بازار یافت می شوند،باید توجه داشت قابلیت جذب اشعه UV توسط این نوع از شیشه ها و مزایای این ویژگی باعث تمایز انها با برچسب های دودی موجود در بازار است.

ارائه شیشه فتوکرومیک خودرو

ارائه شیشه فتوکرومیک خودرو

برخلاف برچسبهای دودی خاصیت جذب اشعه مزاحم شیشه های فتوکرومیک مانع از نفوذ تشعشعات فرابنفش به داخل خودرو می شود،این ویژگی علاوه بر فراهم آوردن شرایط آسایش در خودرو مانع از فرسایش وسایل داخل خودرو داشبورد و ایجاد شرایطی برای رانندگی ایمن تر می شوند.

لازم به ذکر است که نیمی از شهر های ایران در مناطق با اقلیم گرمسیری قرار دارند،ممانعت از ورود نور توسط این شیشه ها به داخل خودرو و جلوگیری از گرم شدن خودرو آنها را به بهترین انتخاب برای شیشه های خودرو در مناطق گرمسیری تبدیل کرده است.

با وجود مزایای فراوان این نوع شیشه،کیفیت آن امری موثر در قیمت گذاری این محصول به حساب می آید لیکن با تلاش و پشتکار تولیدکنندگان داخل در ارائه شیشه خودرو با بالاترین کیفیت و قیمتی نازل سعی در ترویج و تسهیل استفاده از این محصول کارآمد برای هموطنان شده است.امید است تلاش های این گروه در افزایش کیفیت تولید این محصول ارزشمند،باعث جلب رضایت مشتریان عزیز گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *